Berwajah Baru!

Salam buat semua pembaca,

Semenjak dua menjak ini jarang benar saya mengungkapkan rasa dan berkongsi cerita di sini, sibuk? entahlah rasanya ramai yang jauuuuuuh lebih sibuk dari saya tapi masih mampu berkongsi dan mendidik dengan cara yang tersendiri.

Malas? Futur (Lemah perasaan)? Hmmm...mungkin juga,...

Jadi untuk membina semangat baru agar saya sendiri terus bersemangat dan agar pembaca semuanya (eceh, macam ramai je, perasan la hang ni) mendapat nafas baru dari perkongsian-perkongsian saya di sini, saya menukar template agar ianya lebih malar segar. Tema baru ini lebih kurang warna dan lebih simple, namun harapnya lebih mesra dan lebih mudah dan menarik untuk dibaca.

Sampaikan walau satu ayat, itu yang terus menjadi motivasi saya untuk terus berkongsi dan agar jika saya tidak berada di alam dunia ini lagi, harapan saya blog ini akan terus kekal menjadi sumber pahala yang akan memberi keamanan buat saya tika di alam barzakh, juga sebagai kenangan dan warisan untuk anak cucu nanti.

Bukan harta dunia yang saya ingin wariskan pada anak-anak generasi akan datang, tapi ilmu yang bermanfaat setakat mana yang Allah beri kepada saya dan izinkan untuk saya berkongsi dengan anda semua.

Semoga kita semua terus diberi kekuatan dan mendapat curahan rahmat dari Allah.

Hisham Sharif
Jitra, Kedah

No comments:

Post a Comment